Parse error: syntax error, unexpected '=', expecting ')' in /home/labelcom/www/wp-includes/shortcodes.php(1) : regexp code(1) : eval()'d code on line 1
Axe | Label
sep sep sep

Axe

Label Communication won zeven jaar op rij de realisatie van de campagne en evenementen voor het merk Axe.
Axe van Lever Fabergé is een deodorant (vroeger met 7 parfums) voor mannen en wordt zowel in supermarkten als bij drogisten verkocht. Elida Fabergé heeft vastgesteld dat de meerderheid van zijn consumenten vandaag ouder dan 30 jaar is. Het besliste het merk een nieuwe dynamiek te geven om het merk ook aantrekkelijk te maken bij een jongere doelgroep, tussen 14 en 25 jaar, die de kerndoelgroep van het merk uitmaakt. Om dat te verwezenlijken stelde het agentschap voor te investeren in muziek, interesse nummer één van de jongere doelgroep. Label Communication is verantwoordelijk voor een herpositionering van het imago van een product dat al sterk verankerd is in de markt en de hoofden van de consument.

Deze samenwerking zal resulteren in reclamecampagnes, street marketing, guerilla marketing, events, wedstrijden,… Op die manier zal Label Communication het product een toets glamour meegeven. En dat is gelukt want het merk is een stuk jonger geworden! Axe doet parfum op die manier uit de picture verdwijnen (te duur voor de jongeren) en wordt een bekende referentie in de wereld van jong sex appeal!

Viagra Cialis Levitra Kamagra tretinoin cream accutane buy viagra Viagra Cialis Levitra Kamagra tretinoin cream accutane buy viagra
viagra
atlantic drugs